dinsdag 14 augustus 2018

Bitte, helfen Sie: Duitsland steunt kinderontvoering en vadervervreem-ding: PapaErik stellt Ultimatum an BRD-Konsulat = 3x Kindesentführung!




GRN: Im Interesse der Kinder, im Interesse von Frau Justiz und es lebe die DHF!


Und wichtig: Der Wachmann heisst 'Fred' und ist ein ganz netter Kerl. Ist selber geschieden und seine Kinder mittlerweile schon Erwachsen aber bei denen ging es 'schon normal'. Zum Glueck. Nachdem ihm das 'wer, wo, was und warum' erklaert wurden, zeigte er sein Verstaendnis ... groet aan Fred!




PapaErik stellt Ultimatum an BRD-Konsulat iZm. dreifache Kindesentführung:


Also Konsulin Fr. Speyrer, deze volhardend vader en recht-zoekend burger drs. E.M. Groenendijk MSc. - gewoon PapaErik - stelt u...

...als vertegenwoordiger in NL van aan kinderontvoering en vader-


vervreemding meewerkende-Bundes Republik Deutschland...

  • bij deze een Papa-ultimatum:

Uiterlijk deze vrijdag, d.d. 14-08-2018, 12:00 uur, heeft u deze altijd zorgzame, prudente en veilige vader kenbaar gemaakt:

  • 'waar mijn meiden zijn en hoe het met ze gaat' = 1e stap tot 'Wiedervereinigung'!

Zo niet...

dan zullen er nadere - ludieke, ontmaskerende maar altijd binnen-de-wet - stappen gezet moeten worden. Ook bijvoorbeeld de ambassade in Den Haag - Frau Weil, Herr Brengelmann - en Bundeskanzlerin Merkel zullen dan (met woorden en legale daden) worden aangepakt...

  • GRN hat die Nase mehr als voll und die wird jetzt geputzt!


Uiteraard is pacifistische GRN bereid om desge-wenst - in resterende week - met u in persoonlijk overleg te treden over ons diep-trieste PAS-familiedrama sinds 2008...

uw (eventuele) uitnodiging wordt afgewacht. GRN neemt aan dat ook u begrijpt dat:

  • PapaErik 'über alles auf diese Welt' van zijn dochters LJI houdt!!!


Wo sind meine Töchter: Lina, Jördis und Imke?!!






Transkript des Videos vor dem Generalkonsulat der BRD - Wo sind meine Kinder?!!


Gutentag, meine Damen und Herren,

Vielleicht erkenne Sie es schon, hinter mich, hinter ‘mir’, sollte ich sagen:, hinter mir sehen Sie es: da oben. Ich stehe hier, vielleicht erkennen Sie es, für das Deutsche Konsulat in Amsterdam. Und wieso stehe ich hier? Na, ganz einfach: wegen meiner drei Kindern!

  • Wegen meiner Töchter: Lina, Jördis und Imke.

Denn:

  • am 27 juni 2016 wurden meine drei Töchter, zum dritten Mal, entführt von ihren sogenannten ‘Mutter’; Solvig S.  Die is nämlich Deutsche.


Dies mit krimineller Hilfe des Niederländischen Jugendambtes und verbrecherischen Unterstüt-zung der Holländischen Gerichte.

   Alles ‘gelogen und betrogen’ und Groenendijk,
   Kreunendiek, würden Sie sagen, Groenendijk 
   heiβe ich...

...kann das alles beweisen!


Und seitdem, trotz - Naschrift: gerichtliches Urteil – 'zweitmonaticher Elterninformation' und trotz 'am Monntag anrufen um - ihre Nummer wurde abgestellt - 19:00 Uhr… Funkstille - aber 508,46 euro Kinder-alimente… die kassiert Frau S.S. schon jeden Monat'!

Dieser Vater weiβ nicht mal wo seine Kinder sind, wie es denen geht und so weiter und so fort. Und das ist natürlich schrecklich, meine Damen und Herren, nicht nur für diesen Vater sondern vor allem für die Kinder! - Ich möchte keine Leute aufnehmen, so (Kamera nach oben) -

Denn: wenn drei Kinder ohne ihren Vater aufwach-sen, wenn die gar nichts wissen von ihm und umge-dreht… das ist hiero – GRH zeigt mit dem Finger zum Stirn - das ist krank! - Da kommen wieder Leute (Kamera nach unten); ich möchte die nicht aufneh-men, es mus sein biβchen Privat bleiben - aber…

  • was soll das?


Also Frau Petra, wie hieβ, wie heiβt die na, die Konsu-lin. Ich war hier nämlich schon mal, öfters, des öfte-ren; ich habe die Polize angerufen in Deutschland - viele Male - ebenso: die Staatsanwaltschaft - auch angeschrieben usw. – und die verweisen Groenendijk zur Botschaf, die Niederländischen-Botschaft in Deutschland, und was sagt die Botschaft...

  • was sagen die Niederländischen Behörden?

Nee, Herr Groenendijk dafür müssen Sie bei den Deutschen Behörden sein und so weiter und so fort. Mann wird von, hin und zurück, eh, verwiesen. Und das kann natürlich nicht sein, das ist krank nochmals, meine Damen und Herren.


Und hieβ es nicht in Deutschland:

  • 'Einigkeit und Recht und Freiheit'?

Nun, meine Damen und Herren… ‘Freiheit?’ Da kann Mann ein Fragezeichen setzen. ‘Einigkeit’? Ja, BRD und DDR sind jetzt eins; BRD geworden, aber ‘Recht’ in Deutschland?

Nein, meine Damen und Herren… genau so wie in den Niederlanden: ‘Rechtgibt es nicht! Wir werden verarscht, die kleine Leute werden verarscht! Und nein, wenn meine Kinder davon das Opfer sind, dann wird dieser Vater böse, ganz ganz böse


Also, Petra nochwas, der Nachname habe ich jetzt vergessen - Frau Petra Speyrer: ich möchte wissen wo meine Kinder sind! Sie wissen das ganz genau; Sie brauchen nur da drinnen im Bevölkerungsmeldeamt nachzuschauen, nicht wahr, und dann wissen Sie das. Und natürlich habe ich das schon mal beantragt aber die reagie-ren nicht, auch die Deutsche Staatsanwaltschaft reagiert nicht auf meine Briefe! Ja, so geht das meine Damen und Herren.

Und nochmals: drei Kinder: Lina, Jördis und Imke sind jetzt schon seit zwei Jahren verschollen. Und seit vier Jahren ist jegliche Kontakt abgebrochen… das ist krank!

Die sogenannte ‘Mutti’, Frau Solvig S. sollte sich schämen! ‘Frau S.S.’ nenne ich die mittlerweile. Genau! Den Ehrentitel ‘Mutter’, hat sie nämlich schon längst verloren! Und Mädchen: Papa kommt Euch suchen, ja. Es gibt noch viel mehr was ich machen werde, weil dieser Vater liebt seine Töchter,

  • liebt: Lina, Jördis und Imke                  über alles! Das möge klar sein.

Also, ich lasse es hierbei, Groenendijk grüβt von, aus Amsterdam, vor dem Deutschen Konsulat. Ich werde mal ein biβchen drehen, so, es gibt nämlichen einen Wachmann, direkt hinter dem Fenster, den möchte, darf ich sogar nicht aufnehmen aber BRD:

  • Wo sind meine Kinder? Frau Merkel, wo sind meine Kinder?

Schau einfach mal nach! Jeder weiβ es, jeder weiβ es, nur der Vater nicht.

Das ist krank; das ist kein Recht, das ist Unrecht. Das ist unverschämt, das ist verbrecherisch! Vielen Dank wenn Sie helfen mit suchen, Lina, Jördis und Imke, Lina Osasu, Jördis Imani und Imke Abeni.

  • Wo sind meine Töchter? PapaErik grüβt, danke schön!






P. SPEYRER - PETRA SPEYRER - PETRA SPEYRER - PETRA SPEYRER - P. SPEYRER:


Consulaat-generaal van de Bondsrepubliek Duitsland te Amsterdam




Hartelijk welkom!
GRN: ???

   Leidinggevende

   Petra Speyrer
   - Consulin


Lebenslauf:

1981:              Allgemeine Hochschulreife
1981 – 1984:   Studium an der Fachhochschule des Bundes, Fachbereich Auswärtige
                       Angelegenheiten
1984 – 1986:   Auswärtiges Amt Bonn
1986 – 1989:   Deutsche Botschaft Teheran, Mitarbeiterin der Presse- und Kultur-
                       abteilung
1989 – 1994:   Deutsches Generalkonsulat Vancouver, Leiterin der Konsularabteilung
1994 – 1997:   Deutsche Botschaft Manila
1997 – 1999:   Auswärtiges Amt Bonn
1999 – 2009:   Auswärtiges Amt Berlin
2009 – 2013:   Generalkonsulat Mailand, Leiterin der Konsularabteilung
2013 – 2016:   Deutsche Botschaft Islamabad, Leiterin der Konsularabteilung
2016:              Generalkonsulat Amsterdam, Konsulin




Ultimatum: Wo sind meine Kinder? Freitag: 12:00 Uhr

Van: drs. E.M. Groenendijk MSc.
Aan: info@amsterdam.diplo.de
Di 14-8-2018, 20:25


Geehrtes Generalkonsulat der Bundesrepublik Deutschland,
Geheehrte Generalkonsulin Frau Speyrer,
Sehr geehrte Deutsche Freunden und Freundinnen,

Geachte wakkere, eerlijke en zelf-nadenkende burgers,

1. Im Interesse der Kinder und Frau Justiz verweist drs. E.M. Groenendijk MSc. nach heutiger Publikation:

http://stoppasfamiliedrama.blogspot.com/2018/08/bitte-helfen-sie-duitsland-steunt.html

Bitte, helfen Sie: Duitsland steunt kinderontvoering en vadervervreemding: PapaErik stellt Ultimatum an BRD-Konsulat = 3x Kindesentführung!

GRN : Im Interesse der Kinder, im Interesse von Frau Justiz und es lebe die DHF! stoppasfamiliedrama.blogspot.com

2. und das darin gestellte Ultimatum: spaetestens diesen Freitag, 12:00 Uhr moechte GRN Bescheid wissen:

Wo sind meine Kinder;

  • Wo sind Lina, Joerdis und Imke?!


3. Die benoetigte Daten um ins Einwohnermelderegister nach zu schauen:

Lina Osasu S. - d.d. 19-11-2001
Joerdis Imani S. - d.d. 06-12-2003
Imke Abeni S. - d.d. 12-09-2005 (allen geboren in Amsterdam)


4. Wie gesagt: wenn Sie mit GRN sprechen wollen... diese Woche ist dazu die Moeglichkeit.

5. Im Interesse der Kinder und Frau Justiz,

verbliebt mit freundlichen Gruessen,

drs. Erik M. Groenendijk MSc. - luctor et emergo
In het belang van de kinderen en Vrouwe Justitia






STAATSANWALTSCHAFT - STAATSANWALTSCHAFT - STAATSANWALTSCHAFT:



drs. E.M. Groenendijk MSc.
Papastraße 4 - Bussum
die Niederlande

stoppasfamiliedrama@outlook.com


Betrifft:

1) telefonische Beratung d.d. 21-10-2016 von der Staatsanwaltschaft Leipzig

2) Strafanzeige gegen S. S. wegen Kindesentführung und Kindergeldbetruges

3) Veröffentlichung auf die Website: http://stoppasfamiliedrama.blogspot.nl/


Staatsanwaltschaft Leipzig

Postfach 2 25
04002 Leipzig
Straße des 17. Juni 2
04107 Leipzig
Bundesrepublik Deutschland

Bussum, 21 Oktober 2016
Sehr geehrte Damen und Herren,

1. nach heutiger telefonischen Auskunft/ Polizeipräsidium Duisberg - keine persönliche Abgabe notwendig - und freundliche Beratung durch die Staatsanwaltschaft Leipzig erstatte ich Strafanzeige gegen Frau S. S.

2. dazu verweise ich nach der Strafanzeige wegen Kindesentführung, Ignorieren eines Gerichtsurteils und Kindergeldbetruges und die Niederländische Strafanzeigen gegen die Mutter und die Gemeinde Duiven/ Gelderland (Anhänge).

3. gerne vernehme ich über die Vermittlung und danke Ihnen, auch im Namen unserer Töchter, sehr. 

Mit freundlichen Grüßen, drs. E.M. Groenendijk MSc.
Luctor et emergo - im Interesse der Kinder und Frau Justitia   -   Anhänge: 3




ZUM SCHLUSS:

d.d. 25-04-2018: '#ikBesta: NL-Löwe kämpft für seine in die BRD verschleppte Töchter:


#PapaKnufMeiden!'





d.d. 29-02-2017: 'Papa vindt jullie ook heel lief en houdt ontzettend veel van jullie'!


     Altijd en eerlijk. En daar komt nooit iemand tussen;





Wenn Sie - in Deutschland - allerdings auch Bescheid wissen, bitte helfen Sie uns: stoppasfamiliedrama @ outlook.com


  • Dikke PapaKnuffel im vorraus!



Wordt vervolgd...


     Uw delen wordt gewaardeerd;
     daarvoor mijn oprechte dank!


No justiceno peace Luctor et emergo
Stop diep-triest PAS-familiedrama NU...!

Bussumdrs. E.M. Groenendijk MSc./ PapaErik
In het belang van de kinderen en Vrouwe Justitia

Word wakker, sta op voor het te laat is: verzet tegen 'Nazi Nederland 3.0' = de club tegen het volk - anders dooft echt het licht... geen 'game over'!



GRN: Werd er stil van maar van de daken moet geschreeuwd worden: NIE WIEDER





Wat is nu 'echt belangrijk' in het leven? Trainen van en vechten met Pokkemon of...


Toen deze volhardend vader en recht-zoekend burger drs. E.M. Groenendijk MSc. - gewoon PapaErik - afgelopen zondag in zijn Hilversum was, liepen er tientallen volwassenen (al dan niet met kinderen) samen met hun hoofd naar beneden op het Stations-plein en omgeving. Duidelijk 'op zoek naar iets' en 'allemaal in dezelfde richting kijkend/ lopend'. Wat zijn die aan het doen?

Net als u nu waarschijnlijk doet, dacht GRN inderdaad: 'het zal wel weer zo'n (stom?) spelletje zijn; Pokkemon ofzo'...

   Pokémon is een mediafranchise, eigendom van The Pokémon
   Company, die rond 1995 werd opgericht door Satoshi Tajiri. Het
   is toegespitst op fictieve wezens genaamd "Pokémon",

  • die worden gevangen en getraind door mensen, Pokémontrainers genoemd, om ze elkaar te laten bevechten voor de sport. GRN: ?!!


Om dat zeker te weten, werd een groepje gamers/ mobielverslaafden door GRN aangesproken: 

'Goedemiddag, dames en heren... mag ik u even iets vragen? Ik ben namelijk nogal nieuwsgierig? 'Ja hoor, wat is er?

'Mag ik u vragen wat u aan het doen bent, want ik zie allemaal mensen met hun mobiel onderweg dezelfde kant opgaan?' 'Pokemon, we doen Pokemon'...

'Ah, dat dacht ik al, duidelijk. Nou ieder zijn ding en een fijne dag gewenst!' 

  • Dank u wel, u ook een fijne dag!'


GRN meent oprecht dat iedereen 'mag doen met zijn/ haar vrije tijd en de boog niet altijd gespannen kan zijn' maar...

...zijn er echt geen 'betere, leukere, nuttigere' zaken/ activiteiten (met gezin) te bedenken dan 'Pokemon'?

Om het maar eens zo te zeggen:

   'die dingen stelen uw ziel'!


   Niet smart maar stupid!


Poog niet 'te ontsnappen' uit de werkelijkheid...

maar maak - svp. - de wereld, ons Nederland en uw eigen omgeving steeds een stukje mooier...

  • iedere dag weer en beetje bij beetje.

En te beginnen bij onszelf! Veel dank en WEZBen-groet, want... lang leve:

  • Wakkere, Eerlijke en Zelf-nadenkende Burgers!





Niet aan voorbij lopen, maar stilstaan en realiseren: we zitten er weer midden in!


GRN: 'Verdeel en heers' - 'divide et impera'...

...dat is wat de club tegen het volk al eeuwenlang deed en nog steeds doet. 'Ze' maken bewust: 'links' en 'rechts', zelf-nadenkend en gelovig, hetero en niet-hetero, autochoon en allochtoon enzovoorts en die worden dan op slinkse wijze tegen elkaar opgezet.

'Laat ze elkaar maar uitmoorden en op het einde komen wij tevoorschijn; nemen dan alles over'...

  • dat is hun stiekeme, echte plan.

'De club tegen het volk' maakt daarbij gebruik van extreem-links en extreem-rechtse groepen (die zij beiden financieel steunt) om het volk tegen elkaar op te zetten.

Zie aldus: PVV, FVD alsook DENK... niet echt voor hun respectievelijke 'doelgroep/ achterban' maar juist door 'de elite' gemaakt om het volk te kunnen manipuleren en controleren. Om uiteindelijk de door hen gewenste (burger-)oorlog tussen bevolkings-groepen (en tegen Rusland, Noord-Korea, Iran, Cuba, Venezuela enz.) aan te jagen en dan, bij gebrek aan een georganiseerd tegenblok, ook openlijk de wereldmacht te grijpen


'Orde uit chaos'. Ordo Ab Chao

'Ze' willen oorlog en maken 'dus' bewust chaos en pogen groepen tegen elkaar op te zetten... om er dan als 'derde hond met het bot vandoor te gaan'!

De 'de club tegen het volk' al eeuwenlang gewenste:


Dat is de waarheid: Stop Nazi Nederland 3.0... word - heel snel - wakker, sta op en verzet u!

  • In het belang van de kinderen, van het volk, in uw eigen belang!



Het monument "De Gevallen Hoornblazer"...

...in het Weteringplantsoen in Amsterdam is een herinnering aan 30 politieke gevangenen die hier op 12 maart 1945 als represaille door de Duitsers zijn gefusilleerd. Dit monument is een geschenk van de Heineken Brouwerij.


d.d. 14-08-2018: 'Een NL-volk dat uit angst om goed en lijf te verliezen (laf-/lui-heid?) voor tirannen blijft zwichten,





Traces of war:

Op 10 maart 1945 viel de Sicherheitsdienst een pand aan de Amsterdamse Stadhouderskade binnen waar de centrale post van de illegale Verzetsgroep 2000 was gevestigd.

Op 11 maart 1945 drongen vervolgens enkele ver-zetsleden het pand binnen om te kijken wat de scha-de was na de Duitse inval. Hierbij ontstond een vuur-gevecht, waarbij de SS Hauptscharführer Ernst Wehner dodelijk werd getroffen. 

Als represaille werden door de Duitsers 30 gevange-nen uit het Huis van Bewaring naar het Eerste Wete-ringplantsoen gebracht en met met drie salvo’s ge-ëxecuteerd. 
De Predikant dr. J. Koopman werd, kij-kend vanuit zijn huis dodelijk getroffen.

  • De stoffelijke overschotten bleven lange tijd als waarschuwing liggen, voordat ze op een open vrachtwagen werden afgevoerd.


d.d. 21-02-2018: 'L'histoire se répète'?

De geschiedenis hoeft zich niet te herhalen;
word wakker, sta op en












Oorlog = dode soldaten/ burgers aan beide kanten... 'de elite' zit in een bunker!


d.d. 18-01-2011: 
Op de Grebbeberg. Het Grebbelied Willy Derby 1940.


 

Jacques van Tol schreef in 1940 het omstreden "Lied van de Grebbeberg" op een popu-laire Duitse melodie (Melodia, hörst du mein heimliches Rufen). Deze ode aan de ge-vallen Nederlandse soldaten, gezongen door Willy Derby, werd in de zomer van 1940 in Berlijn (!) opgenomen met begeleiding van het Heyn-Quartett en Egon Kaiser Orkest. Het lied werd een groot succes en de grammofoonplaten vlogen de winkel uit.

De bezetter wist er echter niet goed raad mee. Het riep nationalistische gevoelens op, maar er stond geen anti-Duits woord in. Uiteindelijk werd het toch verboden met het typisch Duitse argument dat deze larmoyante tekst de eer van de Nederlandse militai-ren bezoedelde. Derby was door het Grebbeberglied in de ogen van de bezetters en hun Nederlandse trawanten een verdacht figuur geworden. Ofschoon hij er wel voor waakte om opzettelijk te provoceren, verwachtte het publiek wel zoiets van hem. De zaal reageerde direct op elke opmerking die maar enigszins als bedekte toespeling op de politieke situatie opgevat kon worden. En Derby reageerde daar met zijn feilloze gevoel voor de stemming van zijn gehoor weer op.

Willy Derby trad ook op voor besloten gezelschappen. Daar nam hij grote risico's en dat ging uiteindelijk mis. Derby werd tweemaal gearresteerd en gevangen gezet in het beruchte "Oranjehotel" in Scheveningen. In maart 1943 kwam hij weer vrij, maar hij mocht een half jaar niet optreden.


   HÖRST DU MEIN HEIMLICHES RUFEN

   Hörst du mein heimliches Rufen,
   öffne dein Herzkämmerlein.

   Hast du heute Nacht auch lieb an mich gedacht,
   dann darf ich im Traum bei dir sein.

Laß dich nur einmal noch sehen, zeig mir dein liebes Gesicht.
Dann lösch aus das Licht, mein Herz vergißt dich nicht. Schlafe, schlafe ein.



Wordt vervolgd...


     Uw delen wordt gewaardeerd;
     daarvoor mijn oprechte dank!


No justiceno peace Luctor et emergo
Stop diep-triest PAS-familiedrama NU...!

Bussumdrs. E.M. Groenendijk MSc./ PapaErik
In het belang van de kinderen en Vrouwe Justitia

Een NL-volk dat uit angst om goed en lijf te verliezen (laf-/luiheid?) voor tirannen blijft zwichten, zal in het pikkedonker eindigen - sta op, verzet u!



Wikipedia:

Hendrik Mattheüs (Henk) van Randwijk (meestal aangeduid als H.M. van Randwijk) (Gorinchem, 9 no-vember 1909 – Purmerend, 13 mei 1966)

...was een Nederlandse verzetsman, journalist, schrijver en dichterHij was een verzetsleider en mede-oprichter van Vrij Nederland en de eerste hoofdredacteur daarvan, ook na de oorlog.


Levensloop

Van Randwijk groeide op in een gereformeerd tuin-dersgezin met zes kinderen. Hij werkte bij zijn vader in het bedrijf en studeerde voor onderwijzer. In de crisisjaren ontwikkelde hij linkse opvattingen, waar-door hij moeite had een school te vinden - dat lukte door bemiddeling van ds. J.J. Buskes uiteindelijk in de Jordaan in Amsterdam.

De ellende van de crisis greep Van Randwijk aan; hierover schreef hij in 1936 het boek Burgers in Nood. Van 1937 tot 1940 was Van Randwijk hoofd van de Eben-Haëzer school, een van de lagere scholen verbonden aan de organisatie Tot Heil des Volks.

Tweede Wereldoorlog


Zijn werkgever Tot Heil des Volks stuurde Van Rand-wijk zogenaamd met ziekteverlof zodat hij zich vol-ledig kon werken aan het verzetswerk. In de oorlog raakte Van Randwijk snel betrokken bij de illegaliteit. Zijn schuilnaam was Sjoerd van Vliet.

Hij was een van de oprichters van Vrij Nederland en fungeerde als hoofdredacteur. Na de oorlog zou hij ook hoofdredacteur van het blad blijven.

In 1942 werd hij door de Duitsers gearresteerd en zes weken lang verhoord; hij ontkende stug en hield vol dat iemand met zijn theologische opvattingen geen ver-zetsblad kon uitgeven.

Hij werd vrijgelaten met de uitroep: 

   "U bent óf onschuldig,
   óf de grootste leugenaar die er bestaat."

In 1943 leidde de linkse koers van Vrij Neder-land tot een schisma. Een groep onder wie Sieuwert Bruins Slot, Gesina van der Molen en Wim Speelman scheidde zich af en ging verder

met het protestants-christelijke blad Trouw.






Sta op, Nederlanders - voordat het te laat is  - drijf die nep-'elite' de Noordzee in!


Deze, ook Amsterdams docent, volhardend vader en recht-zoekend burger drs. E.M. Groenendijk MSc. - gewoon PapaErik - maar dan in Noord is het 100% eens met wijlen Van Randwijk.

Als het Nederlandse volk voor tirannen blijft zwichten uit angst (of laf-/ luiheid?) om lijf en goed te verliezen, zal zij - uiteindelijk - in het pikkedonker eindigen...

  • laat het niet (weer) zo ver komen: nie wieder!

Wikipedia:



De meeste denkers en activisten die zich ermee bezig hebben gehouden stellen dat burgerlijke ongehoor-zaamheid...

   per definitie

   geweldloos is en nooit plaatsvindt
   uit louter eigenbelang.

Als inspiratiebronnen voor burgerlijke ongehoorzaam-heid en/of geweldloos verzet worden vaak genoemd Mahatma Gandhi, Martin Luther King, Leo Tolstoj en Henry David Thoreau.

Herhaald:

d.d. 31-03-2018: 'Check uit bij 'het systeem' en in bij 'de waarheid': they live, we sleep...






Wordt vervolgd...


     Uw delen wordt gewaardeerd;
     daarvoor mijn oprechte dank!


No justiceno peace Luctor et emergo
Stop diep-triest PAS-familiedrama NU...!

Bussumdrs. E.M. Groenendijk MSc./ PapaErik
In het belang van de kinderen en Vrouwe Justitia