vrijdag 27 april 2018

GRN: nieuw Nederlands Volkslied - wel pittig maar ook de waarheid; laat ons NL weer mooi maken - er trots op kunnen zijn; leve Rood-Wit-Blauw!



Als het vervolg op publicatie:

d.d. 27-04-2018:

'Figuur- en natuurlijk:   de fik moet erin!

Alles wat 'Oranje' is:


Wij houden van Rood Wit Blauw en







d.d. 31-05-2012:


Gepubliceerd; Esther Graban


Oh Nederland, oh Nederland
jij vies koud kaal kolere land

Oh klote land, oh klote land,
Jij lullig, rot en stiekem land

Ik houd van jou, ik blijf je trouw
mijn Nederland, mijn Nederland

Ik houd van jou, ik blijf je trouw
mijn Ne-he-der-land

Als ik in den vreemde lig en bovenop
een mooie vrouw dan denk ik nog
Rood Wit en Blauw


En nou allemaal:

   Oh Nederland, oh Nederland
   jij vies koud kaal kolere land

   Oh klote land, oh klote land,
   Jij lullig, rot en stiekem land



Ik houd van jou, ik blijf je trouw
mijn Nederland, mijn Nederland

Ik houd van jou, ik blijf je trouw
mijn Ne-he-der-land

Ik houd van jou, ik blijf je trouw
mijn Ne-he-der-land





De waarheid mag, neen; moet gezegd worden - ook als die niet leuk is - geachte mede-Nederlanders! En:

in plaats van het hoofd in een emmer water te stoppen zodat u de waarheid niet hoort - dat is weliswaar 'makkelijk' maar zorgt ook voor water-tranen in de ogen en een slecht(er) gehoor. GRN ziet liever scherp en hoort van alles... - denk liever zelf na en vorm op grond van meerdere (liefst tegenstrij-dige) bronnen dan een eigen (en meer afgewogen) mening!

In het belang van de kinderen en Vrouwe Justitia; in uw eigen belang; doe mee...

  • weg met Oranje, leve ons Rood, Wit en Blauw!






Gezellig en prrrt prrrt prrrt; Boris Boef de buurtkat is op bezoek en wil lekkers vreten...



Wees niet bang; zorg zelf voor door (bijna) iedereen-gewenste verandering:

  • uit vruchtbaar Oranje-as zal Nederland mooier groeien dan ooit!



d.d. 22-04-2018: 'Demonstratie Museumplein tegen bewuste luchtvergiftiging = chemtrails;





  • uw delen wordt uiteraard (weer) gewaardeerd; mijn dank daarvoor!


    No justice, no peace! Stop diep-triest PAS-familiedrama NU...!

    Bussum, drs. E.M. Groenendijk MSc./ PapaErik - school’meester’
    Luctor et emergo - in het belang van de kinderen en Vrouwe Justitia