woensdag 1 mei 2019

GEEL: 'IK HEB M’N HESJE AAN en heb ook GROTE LEF, ÉCHTE GROTE LEF... ÉCHTE GROTE LEF! GENOEG van die BELOFTES: WE DOEN ’T LEKKER ZELF!'






GEEL STRIJDLIED: 'IEDER VOGELTJE ZINGT ZOALS HET GEBEKT IS'... DOE MEE!



Volhardend vader, recht-zoekend burger, overtuigd GELE HESSER en 'staatsvijand nr. zoveel' drs. E.M. Groenendijk MSc. - gewoon PapaErik - kan niet
(zo goed) zingen... dat is hem bekend. GRN hoopt dat zijn enthousiasme het 'vals zingen' weer een beetje compenseert én...

wie het beter kan, wordt bij deze uitgedaagd:

  • GRÁÁG en MET VIDEO-CLIP? GELE HESJES ZIJN WE ALLEMAAL!

       MAAR; ER MOET TOCH IEMAND ZIJN...
                  DIE BÉTER ZINGT??!

Hoe dan ook: SAMEN ZINGEN WIJ BETER DAN vals, maar enthousiast-zingende GRN:

  • DOE MEE - ZING BETER - GEEL HESJE!




GELE HESSER en ENKELE INSPIRATIEBRONNEN - WIE ZINGT ER BETER DAN GRN?




d.d. 02-02-2010:Carnavalsbands





d.d. 11-02-2010: 
Matsjiht






d.d. 23-11-2018: KOPP JOHNSON









GELE HESSER GROENENDIJK VINDT ZINGEN LEUK MAAR KAN 'T NIET (ZO GOED):










WE DOEN ’T LEKKER ZELF GELE HESJES:



Vanaf dat ik ging denken, kreeg ik een goed idee
ik rende naar de winkel en nam ‘n HESJE MEE!
Ze pestten en ze lachten maar dat nam ik dus mooi niet, nu zeg ik elke keer tegen Markie, Wim of Lex:

Couplet:

   en heb ook GROTE LEF… ÉCHTE GROTE LEF,


    IK HEB MN HESJE AAN en heb ook GROTE LEF
    GENOEG VAN DIE BELOFTES: WE DOEN T LEKKER ZELF!


GRN:

Ja, al die Kamerleden, die vinden mij best naar,
want als ik nu ga praten liggen die snel in de hoek,
dán zei ik tegen hen: ach die lach vergaat je wel…

WANT MN HESJE MAG DAN GEEL ZIJN,
DES TE BETER WORDT HET LAND!


Couplet:

IK HEB MN HESJE AAN en heb ook GROTE LEF… ÉCHTE GROTE LEF, ÉCHTE GROTE LEFIK HEB MN HESJE AAN en heb ook GROTE LEF


GENOEG VAN DIE BELOFTES:



GRN:

En als ik ooit zou sterven, treur dan niet om mij, maar ga dan naar ‘t strand toe en je wordt spontaan weer blij want een HELE GELE HES, ach is toch zo gek nog niet… vooral niet met zo’n super lieve IK die ‘m nu draagt!

Couplet:





Koortje:

Hij heeft een GELE HES en dus ’n WARM HART, dus ’n warm HART, dus ’n warm HART - Zij heeft een GELE HES en dus ’n warm HART en mocht je het niet geloven… doe dat nu maar wel!

GRN:

Ik heb mijn HESJE AAN - en dat maakt me REUZE TROTS,

want die R. dat is maar kinderspel -
vergeleken met MIJN GELE VUIST!

Koortje: Oh, wat is die GEEL ZEG!
GRN: Ach ja…

Couplet:

   IK HEB MN HESJE AAN en heb ook GROTE LEF ÉCHTE
   GROTE LEF
, ÉCHTE GROTE LEF! IK HEB MN HESJE AAN
   en heb ook GROTE LEFGENOEG VAN DIE BELOFTES:
   WE DOEN ’T LEKKER ZELF!


GRN: Een HESJE AAN

Koortje: Maar ook ÉCHTE LEF, maar ook ÉCHTE LEF, maar ook ÉCHTE LEF!

GRN: Een HES-JE AAN…
Koortje: Maar ook ÉCHTE LEF!

GRN: EN WILLE JE NIET GELOVE en wille je niet gelove en wille je niet gelove…



GRN: In het belang van de kinderen, Vrouwe Justitia en Nederland...

  • TREK ÁÁN dat GELE HESJE - WELKOM BROERS & ZUSSEN!

PS: Is er iemand in HET GOOI die GRN GRATIS wat ZANGLES/-BEGINSELEN wil BIJBRENGEN? 'Teach the teacher?'... gráág!





Wordt vervolgd...


     Uw delen wordt gewaardeerd;

     daarvoor mijn oprechte dank!


No justiceno peace Luctor et emergo
Stop diep-triest PAS-familiedrama NU...!

Bussumdrs. E.M. Groenendijk MSc./ PapaErik
In het belang van de kinderen en Vrouwe Justitia