woensdag 10 april 2019

ONWETTELIJK: POLITIE SLUIT ZÉLF AANGIFTE AF ipv OM: Ik zie dat deze zaak in politiefase is afgesloten, bent u niet geïnformeerd door de politie?








GRN BELT SLACHTOFFERLOKET UTRECHT OPNIEUW en NU EINDELIJK WEL CONTACT:



Volhardend vader, recht-zoekend burger, overtuigd GELE HESSER en 'staatsvijand nr. zoveel' drs. E.M. Groenendijk Msc. - gewoon PapaErik - belde d.d. 04-04-2019 met 'het SLACHTOFFERLOKET UTRECHT' en hoorde daar '30 MINUTEN LANG:

  • 'U BENT DE EERSTVOLGENDE, U BENT DE EERSTVOLGENDE, U BENT DE EERST...?!'

   Nadat GRN ook de POLITIE GEBELD had via
   0900-8844 werd....

   ...NOGMAALS het Slachtofferloket van het

   OPENBAAR MINISTERIE =   
  OVERHEIDsMISDADIGERS
   gebeld
   en...



DE WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT:

  • HET OM NAM EINDELIJK OP!

MET SCHOKKEND NIEUWS

- LUISTERT U ZELF...   HIER DIRECT ONDER:





AUDIO-OPNAME: GRN & SLACHTOFFERLOKET UTRECHT - GEANONIMISEERD


GRN belt het OM/ Arrondissementsparket Midden-Nederland






OM:   Goedemiddag, Slachtofferinformatieloket, u spreekt met S.





OM:   Ja, dat begrijp ik maar wat is uw vraag dan ga ik u gauw helpen, mijnheer GroenenWIJK voordat u weer lang moet wachten.





OM:   U werd ineens een beetjes zachter…?





OM:   Ja, de de, ehm, het varieert een beetje, ehm u wilt de stand van zaken
          weten van deze aangifte?

GRN: Ja, graag het is 6 weken geleden en… dank u wel





OM:   Erik Michiel, dat klopt, 04-05-1973, nummertje 4.





OM:   Gedaan op 21 februari, zie ik 
GRN: Correct

OM:   Even kijken, hier zie ik niet.. ik ga even in een ander systeem kijken of ik
         daar wat meer kan zien. Ik moet even wat dingen doorlezen, het is…
GRN: Ja, hoor

OM:   Dat kost even tijd
GRN: Prima hoor, ik heb geduld, geen probleem, ik wacht wel

OM: Heeft u hierover bericht van de politie gehad… recent? Graaf Wich-
        manlaan?





OM:   Nee, die informatie heb ik niet, ik zie dat deze zaak in politiefase is
         afgesloten, mijnheer. Maar u bent niet geïnformeerd door de poli-
         tieIk geef u het dienstnummer van het dossiermanager van de politie
         dan kunt verder contact opnemen met hem…

GRN: Ja, heel graag. Sorry, sorry, ik moest even een papiertje pakken. Zegt u
          het maar… GNV-nummer?

OM:   GNV10232 en dan vraagt u naar de medewerker van de politie met
         dit dienstnummer en het nummer van proces-verbaal van aangifte en dan
         kunt u daar verder vragen:

  •  waarom uw aangifte is afgesloten omdat u gehoord heeft dat deze   is afgesloten.




OM:   Ja, dat is wat ik hier lees, meer informatie heb ik niet. Dit is alles
         wat ik u kan vertellen, daarom verwijs ik u eventjes naar de mensen
         die u wel even iets meer kunnen vertellen hierover





OM: IN DIT GEVAL is ‘IE BIJ DE POLITIE afgesloten en..






   GRN:
   Dit is écht schokkend!

   Niet het OM maar...

   de POLITIE Gooi & Vechtstreek sluit
  - in dit geval? - de aangifte zélf af?

   ONACCEPTABEL want...
   dat is: 

  • HELEMAAL NIET HUN WETTELIJKE TAAK!

   Vooraankondiging: het gesprek met GNV10232 werd NOG ERGER!






Wordt vervolgd...


     Uw delen wordt gewaardeerd;

     daarvoor mijn oprechte dank!


No justiceno peace Luctor et emergo
Stop diep-triest PAS-familiedrama NU...!

Bussumdrs. E.M. Groenendijk MSc./ PapaErik
In het belang van de kinderen en Vrouwe Justitia