dinsdag 11 december 2018

GELE HESJES GRN - helaas in kou gezet door DANNY-JOURNALIST in spe: jammer, zonde van mijn tijd en NOOIT MEER DOEN - is nu al druk genoeg!



GRN hoorde nog niets van burgemeester Femke Halsema (GL)... hoe 'toevallig'!




GELE GROETEN, Groenendijk - In het belang van de kinderen, Vrouwe Justitia en NL


Van: Danny
Verzonden: dinsdag 4 december 2018 22:42
Aan: stoppasfamiliedrama@outlook.com

Onderwerp: interview


Beste,

Ik ben Danny en studeer journalistiek in Utrecht. Voor een opdracht zou ik u zeer graag willen inter-viewen. dit omdat er in de media weinig bekend is over mensen van de Gele hesjes groep in Nederland. u bent een van de weinige mensen die wel online erg actief is voor de beweging. in traditionele nieuwsmedia wordt de beweging erg negatief weggezet. ik zou graag bij u langs willen komen om een interview te houden over hoe, waarom en wat de redenen zijn dat u zich zo daadkrachtig inzet voor de burgermaatschappij. Uiteindelijk wil ik het interview ook aanbieden bij traditionele nieuwsmedia. 

Graag hoor ik van u of u zou willen meewerken met een interview. 

Met vriendelijke groet, Danny

<2018-11-29 Geel hesje gele hesjes NL.jpg>

<10`8-``-25 Van Randwijk.jpg>


---


Op 5 dec. 2018 om 01:02 heeft Volhardend Vader <stoppasfamiliedrama@outlook.com> het volgende geschreven:


Zekers, beste Danny...

als docent kan ik je verzoek niet weigeren... doe maar een voorstel maar ben helaas altijd erg druk.

Moet desondanks lukken. Dank voor je interesse en... ook goed artikel voor op de site (geanonimiseerd).



---


Re: GELE GROET en ja, maar hoe, wat, wanneer (vooral dat laatste)!


Van: Danny
Verzonden: woensdag 5 december 2018 10:05
Aan: Volhardend Vader

Onderwerp: Re: GELE GROET en ja, maar hoe, wat, wanneer (vooral dat laatste)!


Fijn om te horen dat u er voor open staat!

Ik zou graag bij u thuis/andere plek die u wil langs-komen om daar maximaal een halfuurtje met u te praten. Het gesprek zal over u, uw motivatie voor de gele hesjes en toekomstbeelden gaan. Ik moet voor de opdracht ook een portretfoto van u bij maken. Mocht u dit afschrikken, het is voor een opdracht voor school, niemand anders dan mijn docent krijgt dit te zien als u dit niet wil.

De deadline van dit interview is volgende week woensdag, ik zou u dus zo snel mogelijk willen interviewen. Ik zou morgenmiddag tussen 14:00 en 17:00 bij  u langs kunnen komen of vrijdag de hele dag. Als dit niet goed uitkomt maandag of dinsdag ben ik ook de hele dag vrij. 



Graag hoor ik van u wat het beste uitkomt!


---


Op 6 dec. 2018 om 00:17 heeft Volhardend Vader <stoppasfamiliedrama@outlook.com> het volgende geschreven:


Hallo beste Danny,

morgen les t/m 15:15 en afscheid collega, vrijdag (later 's middags/) 's avonds of zaterdag bij:

https://stoppasfamiliedrama.blogspot.com/2018/12/gooisegelehesjes-zaterdag-08-12-2018.html

zondag concert in H'sum - daarna daar ergens? Maandag weer les maar dan zou ook kunnen in A'dam ergens, na 15:15 uur. 


Gele Groet, Erik Groenendijk


---



Van: Danny

Verzonden: woensdag 5 december 2018 23:45

Aan: Volhardend Vader

Onderwerp: Re: GELE GROET en ja, maar hoe, wat, wanneer (vooral dat laatste)!



Hoi Erik,

Maandag rond half 4 in Amsterdam komt mij het beste uit! Is er een plek waar u het dichtst in de buurt bent? Dat we daar even ergens wat gaan drinken?  
Zou u wellicht ook een geel hesje met u meenemen? Dat is misschien leuk voor de foto.

Groet Danny


---


Op 7 dec. 2018 om 23:10 heeft Volhardend Vader <stoppasfamiliedrama@outlook.com> het volgende geschreven:


Hallo, beste Danny...

Maandag is prima en tijd lukt ook... doe maar een voorstel waar bij A'dam CS. Morgen kan ook voor de demonstratie - dan reis ik via Utrecht... om 12:00 uur wil ik in Den Haag zijn.

Telefoonnummer? Dat werkt makkelijker.
Geel hesje zit vast in de tas.

Gele Groet, Erik

Wat GELE HESJES verbindt? TEGEN RUTTE-3 en VOOR NEDERLAND - dat voelt goed! VREEDZAAM, VOLHARDEND en MASSAAL PROTEST - Ö. Akyol!

GRN: Wij zijn VOOR NEDERLAND en TEGEN RUTTE-3 - dat zijn de GELE HESJES NL! Nep-'ELITE' (1%) en meelopers (19%) zijn HEEL BANG voor GE...
stoppasfamiliedrama.blogspot.com


---


Van: Volhardend Vader
Verzonden: zondag 9 december 2018 22:01
Aan: dannywendt4@gmail.com

Onderwerp: Morgen gaat gewoon door! Toch? Om 15:45 voor CS?

Gele Groet, Erik

https://stoppasfamiliedrama.blogspot.com/2018/12/vreedzaam-vastberaden-en-massaal-gele.html

VREEDZAAM, vastberaden en massaal: GELE HESJES NEDERLAND verove-ren NU ons kikkerland TERUG op dat kille RUTTE-3 - Het VOLK is DE BAAS!
GRN: GELE HESJES zijn en blijven VREEDZAAM - De WAARHEID = STERKSTE WAPEN! En GRN ging naar Den Haag - om Rutte, om Rutte - naar DH ...

stoppasfamiliedrama.blogspot.com





GRN wachtte tot 5 over vier...







GRN was voor CS - waar was Danny?


Volhardend Vader
Ma 10-12-2018, 22:31

He, Danny... waar was je nou?

GRN stond 45 minuten voor CS
met zijn GELE HESJE aan...

Gaarne reactie/ uitleg, dank!

Erik




Re: GRN was voor CS - waar was Danny?
Danny
Ma 10-12-2018, 23:17

Erik wat een enorme fout van mij,
echt ongeloofelijk

Ik had het bericht al naar u al in concept staan, echter was ik vrijdag op school en heb daar slechte internet. Wilde het bericht later sturen maar heb het toen helemaal vergeten. 

Echt waar mijn serieus welgemeneende excuses want baal er zeer ernstig van dat jij zolang hebt staan wachten.... echt dom sorry


GRN: Geaccepteerd... we maken allemaal wel eens 'n fout(je)!



   Danny - Ma 10-12-2018, 23:18

   Dit was het bericht dat ik al klaar had staan.....
   wat dom

   Hoi Erik,

   Excuus maar ik moet het interview helaas afzeg- 
   gen. Heb voor de opdracht al totaal iemand anders
   geïnterviewd die door mijn bijbaantje toevallig op
   mijn pad kwam.

   Ik wend jou nog veel succes en geluk met de Gele hesjes!!
   Groet Danny



GRN: Inderdaad niet erg handig, Danny! 

Dat kostte GRN 1 uur kostbare tijd, noooooit meer zoiets doen, svp. - dat zet mensen namelijk tegen je op. Fijn dat je opdracht toch gelukt is.

Gele Groet, Groenendijk




Excuus geaccepteerd - tot zaterdag, waar dan ook: GEEL HESJE aan!


Van: GRN
Aan: Danny
Di 11-12-2018, 23:29
Ter info en.. tot zaterdag. GEEL HESJE aan!


https://stoppasfamiliedrama.blogspot.com/2018/12/gele-hesjes-grn-helaas-in-kou-gezet.html

GELE HESJES GRN - helaas in kou gezet door DANNY-JOURNALIST in spe: jammer, zonde van mijn tijd en NOOIT MEER DOEN - is nu al druk genoeg! GRN hoorde nog niets van burgemeester Femke Halsema   (GL)... hoe 'toevallig'! GELE GROETEN, Groenendijk

Groet, Erik






Toch nog 'geluk bij een ongeluk': zinloos wachten leverde vele leuke gesprekken op:


Gelukkig leverde dat uurtje wel leuke gesprekken op met die cameraploeg uit Zuid-Korea  - greetings to all three and see ya at Yellow-Jackets-demonstration? - bleken te komen en ook met de GVB-medewerkster werd een prettig babbeltje gemaakt - GRN zendt je nog een sms-je; papiertje zit nog in de tas - en dito gesprek met de NS-er die wilde weten waar GELE HESJES nu eigenlijk voor staan. Beiden vonden we ook dat een goed gesprek en de NS-man werd...


voor deelname aan de demonstratie:


uitgenodigd.

'GELE HESJES is toch geen racisme?', werd GRN - met GEEL HESJE aan - op het Stationsplein gevraagd door een man van 'buitenlandse afkomst'. Die echter een Echte Nederlander bleek; hier geboren en een Sikh, mijnheer Singh - GRN mocht zijn naam noemen. Nogmaals: gegroet!

'Nee, natuurlijk niet. GRN haat racisme en discriminatie; leeft artikel-1 van de Grondwet.' Er werd uitgelegd waarom GRN daar stond - wachtend op Danny - en waar GELE HESJES voor staan en wie wij zijn, o.a.:

  • Niet WIT, niet ZWART maar GEEL!


GRN vertelde dat hij als niet-christen toch graag een kerstboom zou zien en daar een filmpje over had ge-maakt enzovoorts.

   'Vrijheid van meningsuiting en we moeten
    elkaars tradities met rust laten

   - Singh en GRN waren het totaal met elkaar eens;

  • Samen zijn we veel sterker dan 'zij'!

Met een gemeend vrolijke en oer-Nederlandse handdruk namen we afscheid:

  • TOT ZATERDAG, 12:00 uur - op de DAM!





Wordt vervolgd...


     Uw delen wordt gewaardeerd;

     daarvoor mijn oprechte dank!


No justiceno peace Luctor et emergo
Stop diep-triest PAS-familiedrama NU...!

Bussumdrs. E.M. Groenendijk MSc./ PapaErik
In het belang van de kinderen en Vrouwe Justitia