vrijdag 5 juli 2019

JESSE KLAVER GÉÉN 'SUCCESVOLLE MARKETINGMACHINE' maar 'N ONGE-LIKTE BEER die WEIGERT 'MENING OVER SCHADELIJKHEID 5G' TE DELEN!








5G is DODELIJK voor MENS, DIER en NATUUR - WAAROM ZEGT KLAVER NIETS?!


Volhardend vader, recht-zoekend burger, overtuigd GELE HESSER en 'staatsvijand nr. zoveel' drs. E.M. Groenendijk MSc. - gewoon PapaErik - kan totaal niet enthousiast raken van die:


KAN HET 'PAPA-JESSE' DAN
NIETS SCHELEN DAT OOK ZIJN KINDEREN GEMAGNETROND WORDENSCHOKKEND!




d.d. 20-05-2018: 'Thierry Baudet: Jesse Klaver heeft bloed aan zijn handen'

Moet het allemaal zo duidelijk zijn in het leven? Zo ‘platgeslagen’? Steeds weer die opgewarmde prak van quotes, terwijl ik zo’n positief verhaal heb. Waarom vraag je Jesse Klaver niet naar de moeders die hun kinderen geen ham meer naar school durven te geven? Naar de homo’s die in elkaar worden ge-slagen? Naar de meisjes die lijden onder sissende Marokkaanse jeugdbendes, stiletto’s in hun zak? Klaver, die heeft bloed aan zijn handen. - Hij en al die andere linkse politici met hun ideaal van open grenzen hebben ervoor gezorgd dat het Westen wordt ondermijnd door radicale moslims. Dat onze cultuur, onze waarden, onze veiligheid onder druk staan. Jesse Klaver is pas een keiharde, cynische, onverschillige politicus.”


d.d. 21-06-2019: Quotenet - Mark Koster:


Wat gebeurde er de afgelopen uren? Quote leest, duidt en probeert nog iets te snappen van het nieuws in het ochtend-overzicht. Vrij Nederland komt met cynische feiten over mar-ketingmachine Jesse Klaver. ‘Toen Klaver op de ochtend van 10 maart in een mensenmenigte op de Dam klaarstond om mee te lopen met de Klimaatmars en iemand een paraplu boven zijn hoofd hield, gebaarde een van zijn campagne-mensen meteen dat de paraplu weg moest: Jesse moest nat worden zoals alle anderen, dat was beter voor het beeld. Aan het eind van de mars ging precies het goede filmpje rond over de sociale media: een doornat geregende, stralende Klaver. Toen Vrij Nederland niet lang daarna aan Klaver-vertrouweling Bram van Ojik vroeg of de permanente campagne niet iets te gelikt aan het worden was, zei hij opgewekt:

  • gelikt is prima, want dat is professioneel!’





TRANSCRIPT ONGELIKTE BEER:


GRN: 'En oh, kijk eens!
Hier vinden we Jesse Klaver!'
KLAVER: 'Hallo!'

GRN: 'Dat is toch grappig; dag mijnheer Klaver.'
KLAVER: 'Da-ag'

GRN: 'U gaat zo naar het 5G-debat?'
KLAVER: 'Eh, nee... dat doet mijn collega!'

GRN: 'Dat doet uw collega. Weet u dat 5G kankerverwekkend is en DNA-schade veroorzaakt en dergelijke? Vogels vallen dood uit de lucht...

KLAVER: 'Ik eh, ik eh heb een afspraak, dus daar ga ik nu heen...'

GRN: 'Ja, maar het lijkt mij toch belangrijk: want u bent toch ook vader? En dan zien we die leuke fotootjes en filmpjes van uw kind maar u weet toch dat 5G...
KLAVER: 'Pas op, U loopt...' (waarschuwing ivm. achteruit lopen van GRN)


GRN: 'Ik loop tegen niemand aan...' dat 5G in het-zelfde frequentiebereik zit als röntgenfoto's of die detectiepoortjes op Schiphol? En daar gaan ze ons 24/7 mee bestralen!

Tjoe, tjoe, tjoe... pulserende straling uitbeeldend.

  • 'Maakt u zich daar geen zorgen over? Over de gezondheid?'

KLAVER: 'Als u alles wilt weten over 5G kunt u het beste mijn collega opzoeken die gaat straks eh het debat doen, die kan U er alles over vertellen, ik ga nu naar een afspraak dus...'

GRN: 'Maar ik vraag U ook eventjes als vader naar vader: ik heb zelf ook, drie, kinderen en ik maak mij daar echt hele grote zorgen over wat dat voor ge-zondheidsschade voor de kinderen op...

  • KLAVER: 'Ik heb U gehoord...'


GRN: 'Maar heeft U daar persoonlijk, eh, U, U, U laat dat allemaal aan uw collega over?'

KLAVER: 'Nee, ik heb daar nu, ik heb daar nu geen opvatting over...'

GRN: 'U heeft daar geen opvatting over...?'

KLAVER: 'Ik heb een opvatting die ik niet met U ga delen, ja...?!

GRN: 'Nou duidelijk, he... zo gaat dat in het echie.

  • Klaver. Nep-Groen en Nep-Links!'






Wordt vervolgd...


     Uw delen wordt gewaardeerd;

     daarvoor mijn oprechte dank!


No justiceno peace Luctor et emergo
Stop diep-triest PAS-familiedrama NU...!

Bussumdrs. E.M. Groenendijk MSc./ PapaErik
In het belang van de kinderen en Vrouwe Justitia